• http://www.mariage-anniversaire.be/
n het maken van metaversies van de oude, nu met opzet : L'organisation du mariage

n het maken van metaversies van de oude, nu met opzet

Avant le mariage, les préparatifs, le jour J, et après le mariage. Tout ce qu'il faut savoir et prévoir !

n het maken van metaversies van de oude, nu met opzet

Messagepar yaya2017 » Ven 18 Jan 2019 08:07

Misschien houden we niet van flip-flops omdat we niet meer weten waar ze vandaan kwamen. Aan de ene Nike Air Presto Mujer kant hebben mensen zich dit schoeisel toege?igend (in Nieuw-Zeeland worden Nike Air Max 90 Uomo ze Jandals genoemd, zoals in Japanse sandalen) en aan de andere kant hebben we Adidas ZX 750 Dames een hekel aan hen. Dus we hebben, in wezen, een oude schoen die uit de Japanse cultuur Adidas ZX Flux Mujer is gepompt, gepopulariseerd in andere landen over de hele wereld, ontdaan van zijn erfgoed, en vandaag zowel verbasterd met Minions-afdrukken als ook door verliezers die zonder ophouden het hele genre van schoen walgelijk noemen omdat ze op een bepaald moment in hun zielige leven hoorden dat iemand anders ze walgelijk noemde, en ze herhaalden het gewoon. Kinderen worden niet met haat geboren. Ze leren het. Haat-flip-flops, of onwetend zijn naar hun oorsprong, is een onvermogen om het multiculturalisme te vieren, maar het is ook een afwijzing van onszelf als menselijke wezens. De flip-flop is Nike Air VaporMax Mujer slank, utilitair, comfortabel en in lijn met de menselijke vorm. Ze voegen Nike Air Zoom Pegasus 35 Mens niets toe dat we niet nodig hebben, in tegenstelling tot bijvoorbeeld hoge hakken, lichaamsmodificerende constructies waar iedereen van houdt, ondanks het feit dat ze ons lichaam www.martijnvanbelzen.nl pijn doen.

We zijn zo wanhopig om de delen van onszelf te verdoezelen die de maatschappij zegt dat het niet erg ingewikkeld is dat we de mooie eenvoud van een Nike Air Max 90 Femme sandaal die zonder fanfare zo goed werkt met en voor onze lichamen niet kan waarderen. Ik geef om schoenen. Maar ik hou er niet van te veel te hebben, terwijl ik me nooit zou kunnen voorstellen dat ik te veel hoodies zou hebben. Als zodanig zijn de enige twee flip-flops in mijn collectie een gedeconstrueerd paar leren Maison Martin Margiela herenslip-sandalen voor heren, die ik in de uitverkoop kocht, het laatste paar in mijn Adidas NMD Womens maat. (Koop nooit iets tegen de volledige prijs van de kleinhandelsprijzen.) Nike Air Presto Mujer Ze zijn anders dan Havaianas, maar ze zijn niet zo verschillend. Als je een paar haatte, Nike Air Max 97 Dameszou je waarschijnlijk de andere haten. Dat vind ik prima, ik heb er allebei gelijk in. Ik Nike Air Max 2017 Donne heb erover nagedacht om wat meer traditionele flip-flops in Amerikaanse stijl te kopen. Waarom zou ik Minions Havaianas haten? In de klassieke eenvoud van Nike Air Presto Donne hun ontwerp, gecombineerd met hun eigenaardige, moderne Amerikaanse beeldspraak, zeggen die dunne leren sandalen zo veel over mijn samenleving - en de geschiedenis van mijn wereld.

eople maakt elke dag slechte beslissingen wanneer ze zich aankleden. Veelkleurige gestreepte sokken zijn nogal triest. Vesten zijn onaanvaardbaar. Maar er is één funky kledingtrend Nike Air Max 270 Womens die meer vernederend is dan alle andere: de ironische trui. Deze stijltrui www.alejandraperez.es hoort u inmiddels bekend voor te zijn; de populariteit van ironische sweaters begon lang geleden. (Het probleem is dat het niet is verdwenen.) Voor het geval dat: deze truien hebben domme vormen overal, abstracte kleurencombinaties, synthetische melanges en Adidas Superstar Femme / of vreselijke afbeeldingen van katten of sneeuwmannen. Soms zijn ze vintage, maar er is een hele industrie gewijd aan het maken van metaversies van de oude, nu met opzettelijke ironie. Nu, Amerikanen dragen schuimversies van deze oude schoen, en velen van ons denken dat ze zonder reden walgelijk zijn. Welkom bij Fashionating, een column met vernietigende modewaarheden die je misschien nog niet kunt horen.
yaya2017

Retourner vers L'organisation du mariage